Lustigt!

Började ju bra, vaknade typ 20 över 7, alltså inte bra! men var ändå på skolan typ kvart i 8 så tyck lovisa gjorde de super då hon oxå försovde sig :p haha

Åh skolan var ju som den va oxå, hade karins rum själv, 9orna. för vi hade godis och frukt från igår där inne, men killarna är verkligen lustiga :P haha Men så får man ju va oxå :D
Har gått bra i allt idag, tycker det gått toppen, är snart klar med faktauppsatsen som ska va klar på måndag, sen typ ett häfte med uppgifter som var till idag, sen typ läsa för att göra en referens. vilket inte var de lättaste då jag inte får någon ro att läsa så jag kommer in i texten. vilket gör det skit svårt att komma ihåg vad jag läst :/
Sen på Träslöjden så satt jag och måla, vilket är ett pyssel. Och fick veta vi hade 2-3 gånger kvar till jul, och jag har inte ens kommit halvvägs då vi är tre som vill ha svarven! så kommer bli många timmar kvar efter skolan kan jag ju lova :/ men så är det! haha

Efter skolan var jag och köpte mig ny jacka och ett par täckbyxor, riktigt nöjd blev jag (:
Sen kom frida för vi skulle ut och rida, och lovar de är inte kul då de blir mörkt! tycker det ska va ljust längre. Men Frida red Iliax och jag körde donna, sen skulle frida prova köra donna så jag skulle ta Iliax. Och gud va kul det var att rida, måste nog ut med prinsen någondag och ridaa :D Men dock så var inte donna lika road, vi mötte en spark och donna tvär nitar och tok backa och sen försöka vika till skogen, men sen bytte hon och rakt ut i vägen! så fick lov att hoppa av och ta tag i henne och få hon lugn så den gamla tanten fick gå förbi! vf ska allt hända just då hon skulle köra för? De är ju typiskt! men så är det ibland...

Nu är jag ganska slut på så ska se om jag komma mig i säng tidigare ikväll och kanske sova ut! det är ganska så länge sen jag sovde bra. (:

PPussPuss// Sabben


Gillar allt du gör.Stå på dig hela vägen. Du är en strong women

2010-11-11 // 23:08:12

Tacktack, Ska göra de.

Men skulle va roligt att veta vem de är som skriver. (:

2010-11-12 // 14:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback