Måndag

Dagen har vare piss. elr jag vet inte om man kan säga så!
Vaknade av att kristina kom in kvart över 7! jag hade ställt klockan på 6 för tänkte jag skulle kliva upp tidigare... då hade klockan ramla ner i sängen och batteriet ramlat ut! otur på hög nivå!
sen var det väl som vanligt, hade matte idrott so biologi och svenska! haha
Matten var like tråkig som vanligt! och idrotten har vi börja med skridskor :D WiiiiHooo!
Hade prov på so:n och tycke det gick super bra faktiskt (y)
sen var det potatisbullar till lunch, och efter lunch hade vi ett akut elevråd! men gick fort då de bara var om umeå den 2 dec.

På biologin började vi prata om blodomloppet typ. och tycker det är förjävligt!
Då står hon där fram och pratar och sedan helt plötsligt började dom där bak att prata om harrypotter typ! vilket gjorde så hon sudda de hon srivit och då dom hade blivit tyst så sa hon ba ni ska kunna dehär då lektionen är slut LÄS! tycker det är förjävligt helt ut sagt! man förstör för dom dom verkligen vill något med lektionen!
sen svenskan tränade vi på på julsånger (y) vilket var riktigt kul :P haha


Efter skolan så var jag till anita en sväng, elr det bleb 1 och en halv timme. så 4 kom jag ut från skolan typ ;P men gick nog ganska bra käntes som de gick bättre än vad de gör i klassrummet i alla fall :P haha 
Sen blev de hem till mat och ut igen till vera och josefine en sväng :)
Haha just innan man skulle hem hade vi verkligen värsta skratt attacken:P haha
så dålig vi är som inte ens kan öppna en dörr :P haha och att du inte höra så däligt... låg raklång på marken och skratta (a) hahahaha

PussPuss// Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback