Måndag!

Alla måndagar är lika tråkiga jämt! men det går ju fort till de är helg och tur är väl de :)
har haft matte bad biologi svenska..
Matten gick väldigt trögt, men de är ganska lätt att räkna men gick ju inge bra att tänka + att ögonen gör så ont att skulle kunna ta bort dom :P haha
Badet gick väl som vanligt, hade julsjung, tränade lucia låtarna, men gick bättre i duschen för oss :P haha
Ragnhilds lektion var nog bäst i alla fall ;P haha  först nyheter sen fick vi träna prov till nåsta vecka ;P
Sen sa jag ba " ragnhild jag kan inte konsentrera mig har så ont i ögonen"
sen hon ba " synd att du måste använda dom då"
tycker hon var riktigt taskig ;P haha men men
Hade sen biologi prov vilket jag tyckte va ganska så lätt faktiskt :)

sen var jag kvar efetr skolan med Gabbe, satt typ och prata med alex o albin..
och även typ  kasta snö på varann inne. haha tro gabbe blev mest utsatt av han :P haha men men

annars så var jag över till sanna en sväng, medan hon kolla datorn så kollade jag hennes dagbok :] alltså så gullit tycker hon skrev skit gullit :)
Hemma igen så blev det att gå upp och lägga sig en sväng för att mår inte alls bra kan jag ju säga :/ ont överallt, men värst i ögonen typ.... :(

PussPuss// Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback