På tal om skit stövlar!

Tänk att de finns sånna skitstövlar!
Men man får ju va så då man är som är! men det var ganska så lågt!
Gå runt och säga saker som den vet inte är sant bara för att få alla emot mig! det är verkligen att gå över gränsen och det visade jag ju redan då du gjorde det! Men har verkligen inte släppt det... och de kommer jag inte göra heller!
Förstörde början av lovet gjorde du oxå! och de är tur man har Gabbe säger jag då bara, hade inte varit så pass lugn som jag blev! hahah
<sen så är jag inte spec rädd för dig heller! först skulle du inte våga göra de! sen skulle jag ju brista och då blir det ju mkt värre för du oxå! Och har någ några som står bakom min rygg oxå om jag ska va ärlig! hahah

Ne nu har jagskrivit av mig lite så nu blir det nog snart sängen då mamma kommit hem :D

PussPuss// Sabben




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback