thats good!

Då var denna fag borta,
Än fats man sob till typ halv 12 så har jag hunne med ganska så mkt faktiakt (:
Först så blev de ut och göra lite små grejer på epan, elr ta bort växellådag och mellanaxeln, och nu är det gjort är ba de att sätta tillbaka de sen ;P haha Gick in efter för håll på frys ihjäl.....
Var ut i stallet och mockade stallet, och gick typpen, men de är ganska så kallt där oxå :P haha
Efter de hade jag tänkt att fara och byta tillbaka till min sko! men ikke då var dom ju i villis! Så väntade då till halv 5 typ och begav mig ner på ishallen för att döma! Gick ju bra, mer än så små fel + att teg typ hatade oss! Tyckte vi gjorde fel och blablabla, men då har dom ju inte kolla regelboken för i år typ! haha men men, gick ju tillslut och blev 5-1 till åsele (:

Nu sitter jag här är lite irriterad på att de ikke svara och jag inte kan hämta min sko! för vill ha den, ser ju knäppt ut att ha två olika på sig! men de verkar inte bry sig! men shit the same!

Sen så skriver jag om gårdagen då jag laddat upp bilderna på datorn :P haha

Ne nu ska jag gå och se harry potter igen!


PussPuss// Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback