Toppen dag (y)

Då var denna dag i lycksele bortgjord!
Gick super tyck jag faktiskt var roligare då man fick göra mer som man ville än i villis!
Men man kände sig som förvirrade höns där ett tag ;P haha men gick ju över efter ett tag ju.

Först samling i gympasalen, och lyssnade på några som sjöng, sen var det så att man fick göra hur man ville resten av dagen, så jag och gabbe började på naturbruk, där vi blev upptagen ganska fort, då han kom fram och sa vi skulle komma och han skulle berätt aoch sen typ att han skulle höra av sig nu i dec om när vi ska komma och kolla (:

Sen hittade vi pontus och krille så stod där och prata, sen tyckte pontus vi skulle ner och kolla lokalen de var. så var och kolla där sen upp igen.
sen blev det lunch elr vi tänkte men de var så lång kö så gick ner på fordon, men vände lika fort som vi kom in ;P haha
Så var in på byggen! vilket var super kul, är verkligen något jag tro jag kommer gå om jag ska va helt ärlig! ;P Men man får ju se, de har vänt för mig nu typ 3 gånger på en månad och har typ 6 månader kvar till de ska va helt bestämt så ja. inget är klart !

sen så efter vi äte gick vi ba runt, och efter de så blev allt toppen!
Haha som snyggare för varje gång! hahah (A)
Men de är seriöst sant :]
Men nu skiter vi i det just nu!


Kom hem följde med pappa över på norrstarnd till verkstan, var där typ hur länge som helst, elr typ 1 timme.
pappa gick och drack kaffe och jag stod kvar och kolla på då Pj jobba ;)

Sen har jag även gjort stallet med Marica, hjälpt pappa ta fram skrot då de är nån som kom och hämta de i morgon.
+ att man har vare och äte tårta hos jane (:


PussPuss// Sabben






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback