Tråkigt!

133 tonårsfrågor.
- som alla måste göra

- tre frågor om förhållanden
är du singel?Jo kan man ju som säga!
tror du på kärlek vid första ögonkastet? har gjort, men ne faktiskt tro jag inte de
är du kär just nu: Jo de är jag :]

- Tio frågor om dig själv

när fyller du år? 16 Juni
några piercingar? läppen
vad har du på dig just nu? mjukisbyxor, tröja
vilken årstid är bäst? höst & Vinter
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? vet faktiskt inte
vad tycker du mest om hos dig själv? inget?
vad är du bra på? Prata (a)
vem älskar du mest på denna jorden? Hemlis
sover du hellre själv än tillsammans med någon? Me nån såklart!

- 10 frågor om dina vänner

vem vet allt om dig? Gabbe Sandra kanske jocke oxå..
vem är den roligaste av dina vänner? haha madde :P
vem är snyggast av dina vänner? hemligt :]
vem är mest partyprisse? finns många ;)
vem är den du helst har filmkväll med? den bästa så klart
vem av dina vänner är mest ''evil''? don´t know
- 10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? Mamma
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Jodu (:
vem är farligast i din familj? Jag så klart (:
vem ser roligast ut i din familj? De kan jag inte svara på!
vem är coolast?
jag så klart, vem annars? :P
sover du oftast med? bamsen (:
roligaste kvällen med familjen? Salusand för nåt år sen (:
-10 frågor om idag:
vad har du gjort idag ? Skola, vera och datorn..
vad ska du göra nu? Skriva klart sen sova (:
har du gjort något dåligt idag? Ne tro inte de (a)
vad har du ätit idag? Spagetti och köttfärs.
har du duschat idag? jo
Är du trött nu? Ne inte än. klockan är ju ba barnet ju ;)
vad händer i morgon ? skolan..... :(
går du i skolan? Att jag gör!
Har du varit i skolan idag? Ja de har jag! kan ju inte skolka heller!
ANNAT
Hur mår du just nu? good very good!
Har du piercat dig? Läppen
Är du hungrig nu? nepp, nyss äte paj (:
Vad är klockan just nu? 21:46
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Blogg.se, facebook & youtube

TELEFON/MOBIL

Vem ringde dig senast? Kkanna fanta (:
Vem ringde du senast? Mamma
vem sms:a till dig senast? Jonte
Vem  sms:a du till senast? Jonte
SMINK OCH HÅR

Använder du mascara? nej, elr kanske ibland..
Använder du wax? nepp
Använder du ögonskugga? Kanske ibland...
Använder du kajal? NejNej
Använder du hårspray? Ja de gör jag!
Använder du volymspray? noo
Använder du mousse? Inte längre..
Använder du deodorant? Att jag gör ;P
Använder du skinspray?
Använder du parfym? Jo de är ju så
Använder du läppglans/läppstift? Ne, vf ska man?
andvänder du brunkräm? NEJ
plattar/lockar du håret varje dag? Never.
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? nejnej, verkligen inte, händer typ inte ens att man målar naglarna över huvetaget... :P

KÄRLEK

Har du kysst någon idag? Ne inte alls.
Har du ett förhållande? No....
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? Beror ju på hur man se de... men jag :P haha
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Ha ett förhållande helt klart!
har du varit tillsammans med två samtidigt? NE
Vem sov du senast bredvid? Sist var de nog Gabbe. men en kill evet jag inte :P
Har du varit tillsammans med någon som du sen haft en KK relation med? Ne
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? typ 15
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? Asså ne de skulle aldrig falla mig in!
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? Ne verkligen inte!





PussPuss// Sabben


Sabina.. du ljög på en fråga :)

2010-11-30 // 06:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback