var verkligen inget jag trodde!

Det var verkligen en besvikelse!
Kan inte säga annat! men men skiter jag i det! för spelar ju ingen roll nu.......
Annars har väl dagen varit helt okej faktiskt.
Tränat och Tränat har jag gjort... Men de blir som inte så mkt bättre men :(
Och i morgon är det onsdag och då har halva veckan gått igen (y)

Sitter nu här och lyssna på lite julmusik.
Tycker jag har varit duktig ikväll, har avre barnvakt (y) haha
Gick ganska så bra, kristina sitter vi tv:n och lovisa vid datorn.. Hahah själv satt man med kristina och kolla på barnprogram ;) hahaha
Men nu då hon lagt sig kan man sätta sig här igen.

Sen i morgon måste man nog ner på viken och se hur det gått för dom med isbanan (y)



Bilder jag hade tage sen i ssöndags ... :P haha








PussPuss// Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback