Villis!

Då är man hemma efter en riktigt rolig dag faktiskt :)
Blev villis i morse för att kolla gymnasieskolorna där, och var riktigt nice. men hittade typ inget som lätt så där ba " Åhhh de vill jag gå" :/ men det löser sig nog :)
kom hem just före  tre då blev det hem och somnade på soffan! frös och hade mig, men efter middag fick jag fart skulle ut till vera och josefine.
Men då gatt jag göra stalle först, och gick på rekord tid. 30 min :D haha
For ut och sedan så blev det epa för hela slanten! sjukt kul var de faktiskt :)

Får se hur det blir med den saken, kan ju hoppas :P haha


PussPuss// Sabben




Hörredu, nu ligger du efter med skrivandet! ;)

2010-11-21 // 14:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback