12 oktober :)

Denna skoldag slut!
Skönt kan man säga, men har gått ganska så bra!
har inte hänt mkt alls idag en kass dag ungefär ;P haha
Sista timmen gör man typ samma som jämt, och roligast är de oxå!
Först badminton sen blev det att kolla på då som lek omkring och typ ser ut som dom tänk ta död på varann ;P haha men aja.
Efter skolan for jag upp till skolan igen till Jocke & Gabbe, vilka matte snillen alltså ;) men tro jag distraherade Gabbe så hon satt ba och prata och lekte med telen ;P haha

Är då borta i morgon då man ska fara på lasarette! jag hoppas verkligen vi kan göra något åt dehär för börjar bli ganska så less på att gå och ha ont hela tiden!
Och då med de att jag har faan ¤ läxor till torsdag, känns inte vidare lockande! men två är ju ganska så lätt i alla fall :P haha

Asså Cp, vafan vill du mig egentligen, jag chansade att de skulle va nån, blablabla, äckel! CP Fy hatar!



PussPuss// Sabben


Man börjar ju fundera vad dom håll på med :P hahah


Rasmus Gabbe & Jocke :)


Gabbe <3


Matte snillet själv ;)


Gabbe och ett stycke jocke :P haha


hemväg, blev en bild då oxå :)



jaa.. så fin kan man ju va ibland;) men kommer bilder på min blogg oxå så du kan va lugn;)

2010-10-12 // 16:24:48

haha men hämden är inte riktigt klar än;) jag har fler bilder;D MOHAHAHAHAH!

2010-10-12 // 19:35:29
» Lina

Fin blogg du har :)

2010-10-12 // 21:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback