det var så lågt!

asså helvette åh.
ne det var en helt okej kväll igår, men blir bara så arg då det finns dom som ba ska försöka förstöra.
så var gansak så mkt blandade känsler.
Men nu vet man vilka man har vid sin sida!
Tack ska ni ha <3
Älskar er :]

annars så är jag lite trött på min hals då jag inte typ kan prata, för sjöng så hemskt igår, och hade ont i halsen före. inte bra. men gabriella reta mig oxå :( för hon tycker det låter så roligt, men släng dig i vägen det gör skit ont och hur ska jag klara av att va tyst en hel dag så jag kanske kan prata ikväll du vi ska ut igen..

bilderna jag har tage kommer senare då helgen har tagit slut och gabbe farit.


PussPuss// Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback