folkan!

Hemma efter en kväll på folkan!
Och lova det var rolgare än vad jag trodde faktiskt, min grupp var de jag Gabbe och Linus, + föräldrar då! och kul har det vare, asså ja! skäm ut mig de första dom gör! skit kul...haha men har varit kul i alla fall, och det som var roligast det var faktiskt skog och ambulans. Var väl mest skratt på ambulans, för allt han sa kom jag ba och tänka på hur det var då jag åkte in med brytet ben! och något jag glömde säga var att jag vill ha min nalle som jag inte har fått än! dom hade ingen i ambulansen då jag åkte så skulle få den när jag kom hem, men har inte fått den än :'( haha de först ajag tänkte på när dom börja prat var:
- tänk om du skulle gå och ge hästen en morot och du inte viste vad fram och bak var på hästen så du gick till rumpan!
- ja tänk, vet ju inte så mkt om hästar!
-HAHAHAHAHAHAHAHAHA'

Asså det var så sjukt kul, minns inte det jobbiga med ambulansen och smärtan, för hade sjukt kul i ambulansen till umeå, och hur jag inte ville dom skulle lämna mig i umeå för jag inte litade på dom! men gick ju super! skulle faktiskt kunna bo på lasarettet så snäll var dom! saknar det lite faktiskt!

Sen tycker jkag även att skog lät riktigt roligt! nåt jag har sagt ne fy va tråkigt och så, men efter ikväll så lät de faktiskt sjukt kul, så får se, nu lutar det faktiskt mer mot skog än vad de gör mot djur elr nåt annat!
tycker det var lite för lite tid man hade vi varje arbete! men det gick ju, skulle kunna va där längre i slutet då de var så pass kul! Menmen,
Nu blir det till att fundera och åter igen fundera på vad man vill och så! men är ganska så säker nu :)


PussPuss// Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback