gabbe! <3

blev en toppen kväll igår.
Först fick man ju typ svälta! haha ne men käntes så, var så hungrig så gud vet vad vi typ 4 men åt inte fören halv 8 efter att fredrik komme hem så vi kunde lämna fabbe :P blev det pizzan, men då hade jag vare lite för hungrig så jag åt tårta innan vi for så var inte så värst hungrig då. men gick ju ner och gott var det!
Sen blev det att va med gabbe :) gick ut, men var skit kallt och de var ju typ inga i åsele heller så va skit dött :P haha och när de blev för kallt ville jag att mamma skulle skjutsa hem oss, men fick vänta tills dom skulle hem, så sluta  med att vi satt på var sin sida vägen och gjorde typ grimarser :P haha
for hem såg nån film som var på tvn. sen tro jag att jag han somna några gånger (a) men vi typ halv 12 så skjutsade mamma hem gabbe och sen blev det sängen. och sen vaknade jag 11 och kände mig typ död, förstår inte varför! har ju sove bra och allt, men de då ska man må åt skogen änndå! fattar inget längre mår ba piss hela tin!
men nu kan de bero på att jag inte sover riktigt när trolle nyss fare. men känns riktigt bra att han fått fara när det verkar gå så bra :) inte som här då han duma sig med alla! men tur är de ju att han är snäll!

sen så fyller gabbe år idag, så grattis :D hoppas du får en super dag :D <3





PussPuss// Sabben











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback