Great =)

Var en helt okejj kväll igår :D
först var vi då på ug ett tag, såg film då de va film kväll. Sen begav vi oss upp på samhälle  en sväng gick in på tg till pontus danne och lolle, för de var ju afterwork där och Jocke och Jonas skulle ju spela, men dom had einte börjat då vi kom så vi gick en sväng tillbaka till ug då de var så kallt!
just efter 10 tillbaks till Tg! super kul var det :D var en riktig toppen kväll dedär :) (y)
De var då tur man var med dom bästa i alla fall :)

Innan jag for hem blev det att vi träffa emil och Johannes tro jag de är han het. och var skit länge sen man såg typ emil, och samma gamla humor :P ahah
Men tyck gabbe var lite elak där ett tag ;)

Nu ska jag klä på mig och gå och lägga mig under epan en stund :)
Heeejs
oh just ja dom som inte vet så blir det inge Klubbmästerskap för donna idag!


PussPuss// Sabben











Tummen upp för kvällen :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback