hahah sjukt!

då har man vare ute med linnea ikväll då! Var på ishallen för hon skulle kolla på Erik ;P haha asså det är ganska kul att kolla då dom träna men det blir förjäkligt kallt!
men man har ju sina roliga stunder då linnea börjar med sina skämt! trodde seriöst jag skulle ramla av staketet, men jag klarade mig ;) haha

- Har du stånd?
- Nae... vadåra?
- Ne är så att jag skulle behöva.
- Asså va? :S
- Ja de är ju marknad snart, ska sälja musar!
- Va :S
- ja sån som du behöver!
- Nu fattar jag inte....
- Men vad har du när du ska klicka på datorn då!
HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAH

Asså ja vad får hon allt ifrån liksom? de ba kom sådär! haha var mkt roligare i verklighet än när man skriver det ;P haha

Nu sitter man här och undrar vad man ska hitta på, men vet vad som väntar men jag vill INTE! haha
men det kommer nog gå toppen ändå, är ju så bra på det alltså(a) NOT!
Men läste så pass mkt på skolan så ska ba tvär kolla innan jag lägger mig (:

Sen även nästan längtar jag till skolan i morgon! käntes inte alls kul att va borta från skolan idag, men överlevde ju, och de gjorde då även Gabbe som sa hon skulle bli döda idag! Så kan ju inte va bättre <3

PussPuss// Sabben




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback