He is gone!

vaknade just fore halv 9 i morse och kunde inte somna om, så låg typ ba och verd och vände på mig, tills jag tog fram telen, och tur de alltid är någon som är vaken :P haha  fick en ett sms av linnea just efter 9 att dom kommit sig iväg. 
Klev en upp vid halv 10 tro jag klockan va då kristina kom och sa jag skulle komma ner för de va fika. satt och prata till just efter 10 och fick då ett sms att dom var i junsele, fick lite bråttom då jag skulle fixa stallet oxå. så gick ut och sen kom mamma och hjälpte mig :) när vi var klar i stalle blev det att gå ut i hagen tro jag satt där 20 min och bara kolla då han stod och åt!

sen blev de in och fika då dom kom och fixa med alla papper som skulle göras, och sen då de väl var dax att lasta så kunde jag nästan inte hålla mig längre hade känts så bra hela förmiddagen. men när han var lastad och dom skulle fara så klarade jag de inte längre. gick in i stallet och satte mig! tårarnabara rann ner för kinderna!


Har även hunnit med lite annat idag än de med trollet. vid halv 2 så kom bea förbi en sväng, var ute i stallet, körde donna, och sjukt länge sen var det, och gick super, sen länade jag även iliax en liten sväng då bea ville prova rida :) men eftersom han inte fick ha sadel då han skulle masseras idag så fick hon rida barbacka :) gick ju lika bra de :) tyck nog de var lite läskigt ibörjan, men gick ju super sen. och donna fick följa med. det var super kul i alla fall. stallet har blive så mkt bättr enu ett tag :D

 PussPuss// Sabben




kommer sakna dej </3


Bea och Iliax :)


Men gud vad hemskt det ska ha kännts. Jag tycker verkligen synd om dig<3 Men det är bara att ringa och vi kommer ju att ses på tävlingarna och du får ju köra han om du vill. Jag tror att han saknar dig lite med<3<3 Kram Linnea

2010-10-02 // 21:08:37
» syran

går väl bra ändå men ändå var det lite lesamt

:)

2010-10-02 // 22:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback