inte bra :/

Har verkligen inte varit på humör idag, har känt hur jag skulle vilj asäga till alla att dom ba ska dra så långt som möjligt :/ vet inte vad det har vare med mig. men de är tur att jag inte sa de för hade nog bara blive värre då! men efter lunsch tro jag de blev lite bättre, log och kände mig lite bättre då!
Engelskan var ju roligt haha asså så fel man kan skriva men det låter bra ;) haha
Vet inte hur mkt vi skratta. men tur man kan de oxå!
Elevvalet var förjävligt! först så var inte felicia med sen hade vi egon så fy! men tog mig ju egenom den lektion oxå så tur var väl de :P
Stannade då kvar till gabbe slutade och satt där tills jag skulle hem, men följde dom upp på bussan tills bussen kom först, hade som inget val då jocke lånade cykeln :P men gick ju bra :)

Kom hem precis då vet kom så var och bytte kläder och gick ut till marica och  Malin då. och blev att droga prinsen än fast mamma sagt hon inte gjorde de! men gick ju bra, får se om de blir nå bättre elr inte. man kan ju hoppas.
Sen så skulle även donna få vaccin, och gick ju bra, men hon gav hon även stelkrampsprutan. och de var verkligen inget hon tyckte om, såg ut som hon skulle hugga och så men gick ju :)
blev så man satt i stallet och prata med marica medans man vänta på att prinsen skulle bli sig själv så han skulle få gå ut, så blev typ 2 timmar men :P haahaa

Så nu vet man inte vad man ska göra ikväll, hinner kanske ut en liten sväng då mormor ska va här tills barna lagt sig ;P haha

PussPuss// Sabben





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback