kemi prov!

Tycker det går toppen dehär, har sutte och läst nu ett tag, sen nu sitter jag här och lyssnar på samma som jag nyss läst! och känns som de går in något nu ;) haha så går nog toppen i morgon! ;D

Funderar nu på att hoppa in i duschen en sväng innan man ska ta och läsa och lyssna igenom en gång till :)
Sen kommer de gå super imorgon och jag kommer va nöjd :)

Sen har jag ju även varit hemma med lovisa och kristina idag då pappa jobba och mamma är på nå skit ;P haha
och det har ju gått bra, då vi skulle äta glass så hade vi ju inge! vilket inte var nå kul, men sen då man skulle få kristina isäng börjar hon att protistera och fråga om klockan va de mamma hade sagt hon skulle lägga sig! men hon fick lov att lägga sig tidigare då hon ska upp på skolan i morgon! men nu så ligger dom båda två och jag tro jag ska göra samma sak då jag har duscha och hört klart på Livets kemi! hahahah
Godnatt<3


PussPuss// Sabben






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback