kväll med frida

Då har man nyss kommit hem efter en toppen kväll alltså!
tog lite tid tills man fick fara ut men komme mig ju ut i alla fall, och var skit kul!
Först var vi hos frida, elr han inte mer än hoppa ur bilen tills vi skulle gå men. sen blev de Ug en sväng, men var inge roligt där! så blev ok köpte godis sen gick vi upp till fredrik då vi såg de lös där!
såg en stund av filmen dom såg sen blev det ug igen innan vi gick hem till frida.
Visste inte riktigt vad vi skulle göra så blev filmdax :) såg saw 2 men hade sett den men gick jubra ändå, men tro jag somnade i fridas säng en sväng (a) haha men hoppas hon inte märkte de ;P haha

Mamma kom sen och hämta mig, och jag följde henne då hon skulle hämta mormor hos britt och ola. så var där hur länge som hellst, elr ne var vi inte men var ganska så trött så käntes som de :P haha men var riktigt kul där med, var länge sen man träffa dom oxå :)

Just de ja, tycker synd om thailändarna som är här oxå, så jävla sjukt elakt!
Man ska inte va elak mot sånna dom som är så söt (a)

Ne nu ska jag nog sova efter som dom kommer och hämtar trollet. och känns riktigt bra :) han kommer få det bäst.. bättre än vad han haft här :D <3

PussPuss//Sabben




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback