nervös!

sitter nu här och hoppas på bättre tider ;P
funderar starkt på att typ gå och läsa verben lite innan det blir sängen då jag ska upp till ume i morogn bitti, jag gruvar mig nå jävulst! är så j*vla nål rädd så de finns inte, får typ panik när det kommer fram en spruta! :S inte bra de men! är ju ba till att försöka va lugn så det går bra :) för sen aknske man slipper den här skiten! Mår inte ett dugg bra av det, och helst inte då dom säger man ba skiter i och va med på idrotten!
Men men, och efter det här besöket ska man dit för benet nån gång framöver, för han sa han trodde han viste vad de kunde va :)
Tycker verkligen om min nuvarande läkare, har inte träffat på bättre :D

Annars så är väl allt som vanligt, gabbe mobbas och ja skolan ba är alllmät rolig just nu än fast de är mkt prov ;P hahah
 


PussPuss// Sabben

Helgen
Kommer
Bli
BÄST :D


Bäst<3


Gillar din blogg tjejen. Från en äldre dam men dock släkt med dig.

2010-10-28 // 14:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback