Så kan de va!

Då var denna dag avklarad oxå. och nog gick det bättre idag än igår, men var lite tråkigt de gabbe var borta :(  men gick ju ändå, och tur är väl de :)
och dagen har gått riktigt for för att vara en onsdag dess utom = Tummen upp för de!
har haft Bild, teknik fysik, so, matte, spv.
roligast var nog fysiken faktiskt, brukar inte va så men. men vi gjorde som inte så mkt idag heller :P haha
sen har jag även tagit hem bilden jag gjorde i 8:an :) är riktigt nöjd över den.

Det som var synd idag var att Gabbe var inte på skolan :( men det gick ju bra ändå och tur är väl de ;)
Var även till tandläkarn idag :/ men det gick ju bra, lagade ett hål. men lovar finns inge värre än bedövning :O asså blä, det är inte fören nu det släppt och vet inte hur många gånger jag har råka bita mig i tungan ba för att jag inte kännt vars jag haft den i mun :P haha

Kom hem åt lite tårta sen blev det stallet, och det gick ju super, men lovar det börjar bli kallt att gå i foppa skor (a) haha och sen så blir man ganska blöt i den här snön :P haha men får väl skyll amig själv lite :P haha
Och nu bär det av till ishallen :) (Y) ÄLSKAR verkligen det :D

PussPuss// Sabben



<3



de var lite snö i morse :P




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback