skolda!

Då var denna dag gjord :)
har gått riktigt fort ju! men typ jobbigast dag på hela veckan men! bild första timmen och det är väl rätt roligt, jag får ju måla som jag vill, konstnären jag ska måla som är inte den som har ordning på saker ;P haha lite färg här och där :P haha sen blev de teknik. som jag inte alls hade någon lust med. men skulle göra en bro av papper :) och det gick ju super (y) 
på fysiken idag så hade vi Kemi prov iställe, och det gick ju som de gick., men är faktiskt riktigt nöjd med det. och petri är ju coolast ;) haha riktigt roligt var de :P haha så slutade då tidigt = vi blev först imatkön :P haha 
På religon så hade jag ett häfte jag skulle göra då jag inte har gjort något och dom andra 2 st ;P 
Och kan lova det blev ungefär som jag tänkt mig, så ja!
matten gick ju super oxå, gjorde klart allt som vi kunde göra så är nöjd :) 
Sista timmen var det Spv.  egenplanering men jag gjorde nå häfte jag fått av susanne då jag inte har något att göra ;P men satt ute med på linus johannes johan och Jocke, gick ju skit bra tills dom tog telen av mig! fick inte så mkt gjort, tro inte dom andra fick de heller ;P men kul var de. haha sen då den gått varvet runt undet bordet så fick de va lugnt, för han visste ju redan allt! haha
Så då fick man ju massa kommentarer om vf han fick och ingen annan :P haha riktigt roligt var det faktist, vilket gjorde att timmen gick fort :P haha
Så har varit en toppen dag idag faktiskt!

och nu sitter jag hemma och vet inte vad jag ska göra, har inga läxor och stallet är gjort så. blir nog ba till att va hemma och ja jag vet inte, men ikväll funderar jag på att fara på ishallen för att ha något att göra i alla fall ;P haha men får se hur det blir med den saken!
sen så måste även mamma ringa vet. :/ känns inge bra dehär men det är nog inge farligt så ska nog gå toppen de oxå! lillgubben min <3


PussPuss// Sabben






I wish!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback