söndag igen

Har verkligen varit en slapp dag idag! och gud så skönt de var :)
Marica komme vid två så då blev det ut på en längsväng med iliax och Prinsen. och gick ju super, lovar man får verkligen träna armarna då man rider prinsen. fick sitta och hålla han idag då vi skulle göra något då han är så mkt snabbare än iliax. men jäklar i slutet blev det fart på han oxå, och jag kunde nästan inte hålla mig för skratt.
Sen testade jag och se hur for han kan i trav då hon sa han helst inte ville trava på fort. men gud va kul det var :) måste nog fara på banan någon dag och testa riktigt.
För är verkligen en stjärna jag har här i stallet :) går verkligen bra med han!

Sen åkte jag med marica upp på samhälle vid 4 då jag skulle fara och kolla på hockey.
Åh gud vad jag har längtat efter det här :) Det är ju fan livet att va där ju :]
så slutade med en vinst för åsele/villis/storuma mot Lycksele. men 7-3
Men det roligaste var ju nästan slagsmålen som blev (a) är kanske inget man ska tycka är bra men lite under en match gör väl inget (a) haha

Var sedan med frida, var ganska så kallt ute så vi tof och gick upp till fredrik en sväng, då jag vet de var bingo dax ;P haha så satt och såg de en stund, sen såg vi på outsiders och ensam mamma söker ;P haha men slutade med vi såg nå roliga klipp på youtube :P haha sen hem!




PussPuss// Sabben









» Frida

kul att det går bra med lill grabben :) Nog är han snabb alltid, om du googlar på inger prinsen finner du tider han gått som tävlings häst dock hade han som jag sa väldigt lätt till galopp :)

2010-10-04 // 21:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback