stallet!

då har man varit ute i stallet en sväng!
Felicia undrade om jag skulle förja med ut så tänkte det skulle bli kul, är väldigt då menar jag väldigt länge sen jag var ute och red med henne, för har som inte varit någon mening då jag haft trollet elr donna, eftersom dom inte är så snabb! men idag har det varit kul, men hemvägen var verkligen något jag blir så less på han! han verkar ju göra som han vill och skita i vad jag säger! drog med mig efter asfalten gjorde han oxå, och när man svänger runt han så piss han så det ba spruta runt han! sen så vred jag knäet så knaka och hade sig lite, och då hoppade jag av för att de inte ska bli värre än vad de är! så fick gå typ halva vägen hem! men kändes bättre! hahaha Så han var ganska så billig där ett tag ;P haha
men vi komme oss ju hem och var riktigt kul att fara med felicia en sväng :D


PussPuss// Sabben










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback