Ume!

Då är man hemma efter en dag i umeå + lasarette! vilket känns som det aldrig kommer att ta slut!
Men jag börjar på hoppas nu i alla fall, ska nu tillbaka om ca 2 veckor, och få någon spruta och sen inte få röra armen något på ganska så länge!
Är nu oxå så att det är en väldigt ovanlig skada jag har oxå, då det inte är nå fler än speciallist läkarn som varit med om den tidigare! så kan ju hoppas :)
Sen efter de ska vi kolla upp mitt ben igen så hoppas ju förjäves nu!

Annars idag så har jag vare och följt mamma och pappa på nå ställen dom skull till! vilket blev att jag gatt kliva upp typ just före 6 för att dom skulle va i umeå 9 och jag behövde inte va där fören 20 i 3 så blev ju en hel dag!
Men har nu fått mig ett par nya skor, och nå små tjafs! tycker det är ganska ¨så kul de att jag for iväg med typ 500 kr och kom hem med lika mkt men ändå massa grejer hem, snacka om att man har gått och blive snål! haha (a)
Nu sitter jag här och väntar på att linnea ska höra av sig så vi kan bege oss ut en sväng :)
Så ha det så bra


PussPuss// Sabben




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback