nice day!

hejhopp,
Idag har de då varit torsdag ;P alltså var det slöjd :D har snart målat klart och då är det va svarva som är kvar :) sen är det klart! och på svenskan så ska vi börja skriva en novell! asså de kommer ta tid, men vet i alla fall vad jag ska skriva om :P haha
Elevrådsmöte idag oxå, alltså det blev inte mkt sagt, tycker ba de är en massa slams där just nu, men lite kom vi fram till, men när vi sutte ett tag så gick jag, för ville hinna med lite på spv'n oxå, men blev ikke så mkt!

Och eftermiddagen bestod av Gabbe :D
Var så att vi skulle ut och äta, men for ut direkt efter vi sluta skolan, så var upp på kronan och fika och satt där och prata i typ år och dar ;) riktigt roligt. sen blev det ishallen en sväng så vi skulle ha nåt att göra, men det var klent, 6 tränande :P haha men såg riktigt roligt ut faktiskt!
sen blev det mat får på Tg, innan kvällen va slut hade vi vare på ug tvärt för att värma oss men sen gick vi upp till kusin löken en sväng iställe ;) hah agud så länge sen de va, och lova han gör då inte mkt hemma kan jag lova ;) haha

Kom hem där vi halv 8 så då blev det ut i stallet, och gud så fort det gick, och kul var det, vet inte vad det blive med mig då jag älskar att mocka :O haha men de är ju bra iförsig!

PussPuss/ Sabben





Bilder från elevrådet!






Bäst <3
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback