wonderful :D

Jag såg de snöa Jag såg de snöa!
haha vaknade imorse av att de blåste som bara den och sen var det vitt på marken :D känns super, har verkligen längtat efter snön och vintern! men dehär kommer nog försvinna lika fort som de kom men :)
annars har de nog inte hänt mkt alls i dag, skolan men var inte ett dugg taggad till de!
Men slöjden sista timmen så gick det faktiskt framåt, de ända som är kvar är den jävla svarven! och den kommer jag ju aldrig att hinna med typ :P Menmen, sen har halva perioden gått! och jag har missa 6 timmar och kommer även missa typ 4 timmar till så känns inte ett dugg kul! men vad ska man göra då :/

For sedan hem efter skolan skulle va med kristina tills mamma sluta jobba & mocka stallet. Men då hade jag sån tur att marica hade gjort det :) och det är jag glad för, men då jag hört hur hon mådd idag hade de ju vare bättre hon hade varit hemma och kryat på sig. :) men en sån tjurskalle som hon är hade hon tage alvedon och åkt hit ändå :)

har även packat till i morgon oxå, då jag beger mig till Lövås efter skolan i morgon  (y) och sen blir det Älgjakt hela helgen. Yiippi!


PussPuss// Sabben



Snö, inte var det mkt men SNö som SNÖ :D



fick se en film om thaiarna som klagat ;P










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback