Borta bra men hemma bäst!

då har man kommit sig hem från lövås då :) har varit en helt fantastisk vecka!
har varit hur kul som helst, och helst då jag fick skjuta det första jag gjorde oxå :D och säger såhär hade jag inte måsta fara till lycksele den dan oxå hade de inte hänt då jag sa jag gatt ha ett väg pas! men kul var det i alla fall:)
Sen kom sanna tisdagskväll oxå, riktigt kul blev de då! så veckan gick ganska fort men blev lite less i slutet och ville bara hem men gick ju ändå :)
Torsdag hade vi jakt middag oxå, var riktigt kul! tycker Rune är bäst på sjunga :) hade inte kunnat göra de bättre!
men blev inte nån sen kväll då heller var typ 10 tro jag klockan va då jag la mig, annars hade de typ varit halv 9 jag somnat ;P

Lolle Pontus och krille

Mintu

fick spåra lite på kvällen, gick ju super!

Då han bakspåra!

Lovisa med krigsmålning :P

Jag ;P

Thomas Farmor och Kurt :)

Ubbe Thomas Lovisa Jonna Kurt jag och Farmor ;P

Hmmm.

Innan vi skulle fara typ! Farmor och kurt :)

Thomas åh hunn!

Vadå Crazy ;)


Jonna skulle göra som sanna ;P men gick inte så värst bra ;P

Var lite bilder från veckan :)
sen kan jag ta och berätta att ordspraket borta bra men hemma bäst är det sannaste ordspråket som finns! :D


PussPuss// Sabben



Fan sabina! vi har ju likadana jaktkläa! ;)

2010-09-18 // 21:12:24
» syran

hahaaa kull!

bilden på mej menar jag

2010-09-21 // 15:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback