Filmkväll!

Blev en kväll med Gabriella och Sandra :)
For till gabbe då jag äte och så blev där och såg på meet the spartans! Haha
Sen bar de av ut på samhället en sväng, sen frågade Sandra om jag kunde komma förbi då fredrik och nåra skulle till Gafsele, så blev dit och säg på film :) såg första filmen av twilight! älskar verkligen dom filmerna :D
Men tro inte vi såg så mkt av filmen idag utan satt mer och prata. Gabbe for hem vi halv 1 men jag blev kvar till just efter 1 för hon inte ville va själv där :) gick super, han gå halva vägen hem så kom pappa och hämta mig. och de var guld värt. för jag är så J*vla mörkrädd så hälften hade räckt och bli över!
Nu blir det sängen och hoppas på att de blir lycksele i morgon :)


PussPuss// Sabben



Hejsan, naicig blogg=) Ville bara skriva lite=D Men vi ses om två veckor, LÄNGTAS!!!! =D

2010-09-19 // 08:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback