första gången sen gud vet när!

Idag har trollet fått gå med vagn för första gången sen typ i början av juni, och trodde inte de skulle gå så bra så bad veronica följa med mig om de skulle hända någonting, men gick ju fina fisken bara :) har inte vare med om att han varit så lugn nån gång, så ska börja träna lite igen och se om vi kan testa kvala igen :D Lill plutten min,
Följde sedan med veronica över på norrstrand när hon skulle köra lillan, och lova det var sjukt länge sen vi hade så där roligt, och Glad är jag att vi hade det <3
När vi kom tillbaka stod det en lös häst elr två där oxå, men var lätt att få tag och in dom igen.. smitit ur boxen hade dom gjort ;P
Och nu sitter jag har har nyss gjort läxan och ska nog gå upp en sväng.

PussPuss// Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback