HAHA

De där var ju fan de bästa ;P haha
mamma skulle ta fram marsán såsen ur skafferiet för att fixa för tårtan, och då hon öppnra den låg de tre wunder-baum och pengar ;P haha så sjukt!

Alltså har någon varit och ställt in mitt packet som jag fick av Kusinerna i gafsele i skafferiet! haha trodde mamma skulle dö av skratt:P haha säger ba de tur hon köpte mer idag då vi handla då ;P haha annars hade de gått dåligt med bakningen ikväll ;P hah

Ne nu måste jag ta och fixa kristinas present då hon fyller år i morgon, så då blir det tårta till frukost :D Yeeea :)
Sen åker jag till gafsele i morgon kväll oxå :) känns skit kul är typ år och dar sen jag var till hon!

PussPuss// Sabben


Diggar den bilden <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback