Hatar tandläkarn!

Vare till tandläkarn idag då! verkligen inget jag tycker om men de är ju ba att gå dit och se glad ut ;P haha men var typ inne i 3 min kan de vare längre, kan sträcka mig till 5 min ;P haha sen var de ba att gå ut och fick mig en ny tid så ska tillbaka den 20, och laga :/
Sen blev även smycket med på bilden med tändera, gick ju de med!
Men han ju tillbaka till skolan och prata med gabbe en sväng innan deras buss gick i alla fall ;P haha

Sen i morgon blir det ju värsta slappa dan då man ska va Domarna för mellanstadiet på deras frilufsdag ;P haha så blir inte fören vi 1 jag har min första lektion, så känns ju toppen dedär :)
och efter de blir det fredag = helg! känns toppen :D

Hejdå


PussPuss// Sabben





Gabriella <3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback