Helg i gafsele

Då är man hemma efter att ha vare i gafsele :D
det har varit sjukt kul, ville verkligen inte fara hem ikväll men hade då inget annat val då jag måste upp till vilhelmina i morgonbitti!

När matilda for igår så blev det ganska så lugnt vi satt vi msn ett tag sen la vi oss,
vi var ganska så trött, och vaknade runt typ 11 idag.
Så 10 timmars sömn är inte så dumt!Gabbe satte sig och spelade något Tv spel,
och jag fattade inget så jag satte mig vid datorn och kollade lite + såg på då hon spela.
Sen lyssnade vi på då linus skulle försöka väcka benne ;P haha vet inte hur bra de gick men.
Gick upp och fika sen blev det film tittning typ tills vi skulle äta middag,
och blev gomiddag plakstek :D
Fortsatte se filmen eftermat sen kom Matilda och Bea förbi,
så var ut och gick en sväng innan vi hämtade datorn och gick till skolan och såg film där :)
Och sen kom mamma och hämta mig! så nu är man hemma igen!







PussPUss// Sabben


haha men vadå tvspelsnördar?;) men klart snyggaste bilden på dig;D <3

2010-09-25 // 22:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback