HELG

Så var denna vecka borta och jag är super glad!
helgen blir nog ganska så lugn skulle jag tro då de blir lövås på söndags kväll, och kommer då inte hem fören fredags eftermiddag! känns toppen dehär, har längtat hur länge som helst! synd ba att man inte kom träffat gabbe på typ 2 veckor :( men saknar man något går allt mkt fortare då man vet en dag elr datum!
Längtar.
Men tycker jockes metod var ganska bra oxå, haha ba ne du saknar ingen, kan säkert gå bra de med men ;P haha (y)

Har fått en massa läxa som ska med under veckan jag är borta, men är så pass lätta så går nog bra de :)


Sen tycker jag att det kan bli vinter nu! är så less på det här vädret nu, vill ha SNÖ SNÖ och åter SNÖ!
men är ju typ länge kvar tills den kommer :(
och åker till vilhelmina på kurs den 26 oxå :D kommer nog bli skit kul dedär!


PussPuss// Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback