KÄR!

Asså man blir ju kär!
skulle ju kunna ta hem den nu!
Men får se hur det blir, ska fundera ett tag och se vad som händer, men sjukt Gulli!

Blev inte som tänkt idag, skulle ju va nere på lappvallen idag men inte blev de nåt eftersom de regna så blev en vanlig skoldag ;p HAHA men gick ju de men, men har vare rätt så kul på skolan idag faktiskt :)
satt kvar en stund efter skolan med Gabbe, Silvan beo alex evalena olov och typ linnea å albin :P hahah
gick ju de med, men säger då de att finns som dom verkligen är ba på fuska i kort :P haha

Sen ska jag klippa mig oxå, känns som jag skulle behöva något nytt i håret men vet inte hur jag ska våga klippa, inte värre än de att jag ska färga håret oxå :P och ska ta bort min röd bruna färg ur håret, hoppas de blir bra ändå :)



PussPUss// Sabben









Gabbe<3

Silvan Beo

Olov och Alex

Något roligt måste de va :P hahah




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback