Livet leker!

Att nåt man har avskytt hur länge som helst ba kan komma tillbaka och man älskar allt som har med hästarna att göra just nu, får se hur länge de håller men ;Phaha
var ut en sväng med trolle idag oxå, men lovar jag att jag var inte så glad på han en sväng då han inte ville gå och allt var farligt, men jobbigt tyckte han de vart till slut, sen träffade vi på malin och Kaplan ute i byn oxå, det är inte ofta man träffar andra hästar ute när man själv var ute, så blev en liten pratstund innan man begav sig hemåt då det blev så förjäkla kallt ;P haha
och nu funderar jag starkt på att gå upp och göra läxorna jag har till i morgon, men får se kanske blir här en stund till.

Har även prata med frida idag, och gud så längesen det var, tro de är närmare 9 månader sen. men de va lika kul ändå. Så nu är det till och planera lite så man kan fara och hälsa på dom en sväng oxå, skulle ju va sjukt kul :*


PussPuss// Sabben




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback