Prinsen

Inget spec hänt idag på skolan!
var och hämtade hö efter skolan sen blev de hem och provrida prinsen min, gick ju super de, lite het men kan jag förstå då han inte gått på hur länge som helst och sen kommer på ett ställe, men marica var med oxå och kan lova det var inte lätt att hinna med oss idag räser fart ;) haha 
Kom tillbaka och skulle prova släppa in alla hästar i samma hagen, men de var ingen smart ideé kan jag lova! 
Gick ju bra i början så mamma for ju på jobbet, och då tog de bara några min så var det i full gång. och det var ju så klart den lilla kaxproppen till troll som starta allt, så var ju ba att ta ut trolle då han fick sig en jäkla smäll bak så han haltade lite lätt. men var inte bara han som fick sår utan prinsen oxå! men de gjorde han själv!
för de visade sig ju att han hade brodd på en sko bak :/ men tur de inte var något mer allvarligt!. Men de är tur man har marica :) hjälpte mig med dom, tog även bort skorna bak på Prinsen!

och nu funderar jag starkt på att fixa mig och fara på ishallen och kolla en sväng, elr så blir det till stallet ;P har inte bestämt mig än ;p få väl se vad som vill sig mest ;P

PussPuss// Sabben 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback