school

jaha, denna dag har gått ganska så fort, har inte hänt något spec, vi hade skoljoggen gick väl bra! men har super ont i mitt ben nu :S men slutade vi typ 2 och då skulle man va kvar på skolan då det var Ae möte med elever idag, så var ju b att sitta kvar tills de började kl 3 ;P men hade ju roligt sällskap i alla fall ;)

Sen han jag inte mer än hem göra lite av läxan sen bar de av till Frillan :) gick ju super, men blev inte som jag hade bestämt att de skulle före jag for dit, ändrade allt jag bestämt, men är super nöjd :D både färga och klippte mig. kommer en bild sen!

Nu sitter jag här och föröker göra läxan vi har till historian i morgon, men går inge bra tycker det är förjäkligt vilka frågor man ska svara på ;P
" Vad är ett människoliv värt"
" Kan det överhuvetaget värderas?"
" är  PRISET olika beroende på vilken människa det är?"
Det är då inte det lättaste att svara på :P



PussPuss// Sabben





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback