skoldag!

har gått fort idag,

Språkval: ja var verkligen inget med språkvalet jag gjorde idag, gjorde klart matte läxan som skulle va inne, sen var det något häfte jag höll på med! men gick ju de med!

Hk: som vanigt ska man ju ha två timmar Hk men blir ju aldrig så, men de är ju kul ändå, idag bakade vi kakor som dom ska ha på Föräldra mötet ;P gick ju fort så slutade kanske halv 11!

Engelska: gjorde verben sen gjorde vi ju typ inget, läste läxan i grupp osm vi skulle ha till fredag ;P

Elevval: har ju idrott på elevvalet så, och var första gången jag var med idag, tänkte jag skulle testa och se hur det gick med både benet och axeln, men axeln sa ifrån direkt och benet kommer väl sen skulle jag tro, men jag och felicia tog fram cyklarna och cyklade och lova det tar väldigt mkt på en som inte är så bra tränad ;P haha så efter typ första 10 min så var jag helt slut, men höll på ett bra tag till sen blev det att kolla på då "Små" killarna lekte, ibland förstår man sig inte på dom kan jag lova :P haha

sen blev de upp på skolan och sätt där tills bussarna, som börjat blivit en vana, men kul är det så de är ju huve saken :) sen känner jag mig allmänt glad, vf vet jag inte men så är det ;P haha

Och nu håller man på att ta hem massa låtar, då jag ska fixa en skiva. då lillsyster fyller år på fredag, och tänkte hon kunde få en skiva då hon inte har någon med låtar hon lyssnar på , men kan lova, det är helt sjukt vilka låtar hon lyssnar på... hon är snart 6 år och lyssnar på sånt som jag inte 6åringar ska lyssna på i alla fall :P haha




PussPuss// Sabben




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback