tillbaks till skolan igen då!

Denna dag gick inge fort!
Men har varit riktigt kul att komma tillbaka efter en vecka i skogen ;P haha
var med på idrotten idag, men var inte så ansträngande då vi skulle ut med kontrollerna för origenteringen ;P haha
sen blev det till att göra ett prov efter skolan oxå, gick ju verkligen åt skogen ;P haha men var ju ett oförberett prov, sen kom jocke in och sa han tyckte jag skulle bli klar nån gång ;P haha
Hahah var med Gabbe och Jocke tills bussen kom, haha och fick kolla telen nu som han lovat mig för typ två veckor sen, så lånade ut min oxå ;P haha sen fick jag mig en keps, elr tog mig en ;) haha och tröja oxå :P men då var han snäll och gav tillbaka telen så då fick han tillbaka de oxå! haha







PussPuss// Sabben




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback