Trollet

Då har man kommit sig in efter en kort ridtur då!
Kan då säga han är inte den lättaste att hantera då han är på tjurskalle humör! men vi komme oss ju runt söråsel en sväng i alla fall, än fast varje elstolpe var farlig ;P haha och då jag red barbacka hade han ju mkt lättare till att få som han vill då man inte har den bästa balansen ;P haha
men kom ju hem levande och de är väl tur elr? :P haha

Men börjar kännas riktigt bra nu efter att ah sutte flera kvällar och funderat på hur allt kom plötsligt från att jag nästan bestämt mig att ha kvar han, tills poff så åker han inom 3 veckor!
Men nu har jag smällt allt och det känns faktiskt bra! men kommer nog kännas ganska så mkt då han åkt, men så är det ju jämt, han var ju ändå en del av mig Mitt allt!

Älskar dej <3


PussPuss// Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback