ute på en träningsrunda med trolle idag

sandra följde mig och körde idag :) skjutsade sedan hem hon med trolle.
men han har blive ganska så lat av sig ;P haha men går nog över, kanske har för lite salt i sig! för vid saltsten står han jämt då han kommer in.
Sen städade jagg till lite i stallet och pratade med marica då hon oxå var där, så allt gick så super fort.
och i morgon då kommer linnea och ska prov köra han så kommer nog gå toppen dehär :D

Annars så sitter jagba här och vet inte vad jag ska hitta på idag är ganska så rastlös :/
hoppas mamma och dom kom snart så det blir lite fart hemma, finns inge tråkigare än att va hemma själv!
Men just, måste skriva en lista om vad jag måste ha med mig i veckan. fy den listan kommer ju typ va 1 km lång ju ;P haha men blir nog bra :D
Nu måste jag gå och skriva lite!

PussPuss// Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback