domare + häst

Så då har man gått och blive dumare (domare) då ;) hah avar faktiskt riktigt roligt att fara till vilhelmina på utbildningen, kanske var lite långvarit men de var helt klart värt det :D
Så de ända som saknas nu är att ha vare och hälsa på ishallen oxå :)
Vilka minnen man har därifrån i vinter, och gör nästan så de svider lite på grund av hur allt är just nu!
Men hoppas de kan gå bra ändå :)

Sen han jag inte mer än hem så stod det en häst hemma i hagen :D
Allstå han är sjukt guli, känns toppen dehär :D
Så kommer nog tillbringa halva mitt liv där ett tag nu, sen känns de lite nu då trollet åker iväg på lördag! men han kommer ju få de toppen så är ganska så glad!

PussPuss// Sabben








Sitter här känner hur tårara vill välla fram men försöker hålla dom inom mig!
Fick mig ett sms som verkligen fick mig att tänka/förstå vad de är egentligen jag vill!
Vad de är jag saknar mest av allt!
<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback