Älskar!

Typ bästa dagen på länge fktist, har  inte behöva göra något alls typ ;P haha
Va funktionär för mellanstadiet som hade utedag på lappvallen, jag och felicia hade kast med liten boll, och ja gick ju bra de :) men de som var synd var att man gatt ha vanliga lektioner efter då de slutat på lappvallen, men tur det bara var slöjd för det är ju kul i alla fall! mådde inte vidare bra men gick ju bra ändå, fick ju de jag kunde göra gjort ;)
sen satt jag med Gabbe på skolan till bussen gick typ, sen va linnea sur för hon gatt gå hem så cyklade med henne, då ringde pappa och sa frida var i stallet så for hem iställe :P haha kom hem stod och prata med marica lite då hon skodde sen bytte jag kläder och gick ut i stallet oxå, följde med frida och marica ut en sväng :)
red Prinsen och lova det är ju ett idrottspass för man ska försöka hålla samma tempo som typ donna och iliax ;P haha  men gick super. imorgon ska vi ut och ba gå med pållarna :D








Asså älskar livet nu! :D


PussPuss// Sabben



du menar kanske jätte söt!! ;p



tack :) men allt jobb är ju fotografen vetu ;)

kram

2010-09-30 // 22:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback