Nice värre (:

ja då har gabbe vare här idag då (: assså trodde seriöst att vi inte skulle göra något alls igår, men hade ju en hel del grejer faktisktt (: fast började ju lugnt, satt hos mormor typ hela dan spelade nå spel med hon och så, sen var det middag med sanna på Tg, gick ju bra men kricken och jens ska man verkligen inte ha med sig då man ska äta, för jag lovar man tappar mat lusten då :O sen blev de fredrik och såg typ nån film, och fy fan så äckligt! sen blev det KULLBERG :D asså så jävla kul :)
sen blev de ju så att man åkte dit md fredrik sanna kricken olivia, men hem åkte vi med Marina Marica och Mats (: eftersom dom var så tråkig och for så tidigt ;P haha och jäklar va vi dansa hahaha (y)
Sen kom vi hem till åsele igen då blev det upp till Thomas och compani en sväng!
Va en sjukt kul kväll alltså (:







De var lite bilder från igår :D

Idag har vi då verkligen inte gjort något allt, vaknade och sen blev de inge mer, lyssnade på musik och låg och prata i sängen. ;P haha och hon for hem typ kvart i 1 tro jag klockan va och då hoppade jag in i duschen och sen begav jag mig hem (:
sen blev det till noret och provade ny bössen (:
gick ju super det med!
och resten av dagen har jag bara sutte i sängen och läst, att man kan bli så inne i en bok som den! men det är ju bra, har nu snart läst 5 boken och får den sista vi jul :D



Puss Sööt<3


PussPuss// Sabben



vadå fin bild på mig?:o de här måste vi göra om nån gång!;)

2010-09-04 // 22:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback