snart slut på denna vecka

Så var denna dag bortgjord oxå!
Blev Tg till middag, sen var jag och köpte en blomma och for över till norrstrand för att hälsa på jonna och ge hon krya på sig blomma och godis :) då hon varit och operera sig igår, men allt verkar ju gått bra i alla fall och tur är ju de :)
Krya på dig <3
Sen var jag ute med pontus och elin då pontus häll på skruva isär motorn för att byta så grejs ;P haha efersom jag inte är så kunig på de där så är jag tyst ;P haha men blev break då han behövde nån som hjälpte han att lyfta in motor i garage, och eftersom varken jag elr elin hade kläder så fick ubbe hjälpa han ;P

For sen hem och skulle köra pållarna, och sandra skulle följa mig´men hon mådde så dåligt så blev att fara ut själv men gick ju bra ändå, han är ju som en klcoka nu, var ba en gång han blev rädd den här gången = Tummen upp. och fart var de oxå!

Puss på dig Gubben <3

Men nu fick jag veta något som tog väldigt hårt om hjärtat!
Linnea kommer och kollar på trollet någon gång, och ja det känns ju toppen och de skulle bli så! men det känns i hjärtat oxå att sälja lill plutten min!
Men han skulle ju komma till det bästa då om de blir så :)


PussPuss// Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback