Dorro!

Efter skolan igår så for vi med Gabbes grejer till hennes mormor och skjutsade även hem kristina var in som tvärest och sen begav vi oss till Dorro.
Kom typ dit vid halv 3, var då och träffa Benny vi MyWay, satt typ där hur länge som helst, var ut i epen en sväng, satt typ där och gjorde inte så värst mkt, men kul var det i alla fall ;) haha Var inte tänkt vi skulle va där så länge, men blev längre än tänkt!
Men det gick ju bra ändå, kan lova det att det måste göras om!
Hur nice som helst men tror linus är lite sur på  mig då jag hade sagt jag inte skulle dit, men for ändå (a) haha
Tro vi tog och for hem kvart i 9, så hade vare där typ 6 och en halv timme, men lova det kändes som de var typ 1 timme elr något ;p


Hem sen var vi till ubbe och ingela för mamma å pappa va där, vi gatt visa upp oss att vi kommit till åsele igen ;) haha sen var vi på ug en sväng sen vare ba raggen som gällde men de var som så dött de kunde bli ;) tro ba de va en bil ute innan vi for hem ;p elr skjutsade Gabbe till hennes mormor och jag for hem och satte mig vid datorn en tvär sväng innan de blev sängen ;P Just jag fick ju börja använda ny telen oxå :D Wiiihoooo


























Love// Sabben




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback