(:

Dagen har bestått av mkt, men orkar inte dra upp allt..
Romeo och julia i morse, gick väl sådär, tyck ba de va jobbigt, då jag hade ont i magen och typ lät som jag pratade ur näsan ;p haha
sen så har jag hunne med mkt annat på skolan i dag oxå. kom inte på så mkt, mer än att vi haft slöjd och jag blev klar med tjocksockarna :D men glömde dom på skolan :O vilket var väldigt tråkigt, får lov att ta dom i morgon ;P haha

sen har de vare epa raggen typ hela dan med Gabbe (: sen inte så mkt mer!
Nu har jag packat lite inför fjälle då vi åker upp på söndag (: kommer nog bli kul de (:

Sitter nu och lyssna på kemi saken vi har till i morgon, men tro jag kan de nu så nu blire musik igen ;P haha

Love// Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback