Just ja!

Var ju så att vi var till Dorotea i torsdags för isbad och så vidare.
började ju riktigt bra, hade fjäll vett med Anna-Lena och nån till, fick gömma oss och hundarna skulle leta reda på oss och så var skit kul!
Vi hade ju sån otur att vi fick bada andra timmen gruvade väldigt mkt men gick ju toppen, simmade samtidigt med Gabbe och gick ju som de gick ;) haha simmade in i varann då vi skulle tillbaka, och mina skor ville inte längre för de fylldes med vatten :P haha
Men var inte så kallt som jag trodde de skulle ha vare ;P men bilden på oss kommer se förjävlig ut men de bju jag på, kommer en bild då vi fått diplomet :p

Sen dom andra var som inte så roliga så minns inte så mkt av det ;P haha men de spelar ju ingen roll, minns säkert de jag behöver minnas ;P

De var lite om Dorro dan!


Love// Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback