Nice :D

Hade en riktigt toppen väll igår, kan ju säga de va länge sen man hade så roligt!
Jag tro jag glömt bort hur kul de var egentligen (: och chaffis var jag oxå, hade någon i epen hela tin, var upp till janne en sväng för att hämta ner dom åt löken, skjutsade sedan sanna och fredrik till Glenn. fortsatte min tur till Mattias då jag skullhämta pontus och dom för dom skull till Glenn.

Var sedan ute med Gabbe och isabella var ute och ragga hele kvällen (: krille.E åkte en sväng oxå var riktigt kul, men tror han söla lite på oss oxå, för öl luktade vi då han klev ur :p haha
Sen bestod kvällen av att sitta hos jonas, var riktigt riktigt roligt! men de tyck jag att jag skull få ha då jag åker till fjälle på en stund (:
Pratade även Med benny en sväng :D (y)

Ne nu har jag inge mer att säga, blir nog ett inlägg till sen



Love//Sabben



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback